Külső arculat

Az üzlet külső képének meghatározói a külső portál elemei:

Cégfelirat – Reklámtábla
Meg kell határozni a felirat méretét, formáját, anyagát, színeit. A választott tulajdonságok
függnek az üzlet tevékenységétől, a forgalmazott termékektől, a megcélzott célközönségtől,
az épület adottságaitól és természetesen az ártól.

A tervezésben és a kivitelezésben is nagy szerep jut a számítástechnikának. A felhasznált
anyagok skálája igen széles. A fa, fém, üveg, műanyag a legjellemzőbb, de lehetséges a falra
festett felirat is.

   

   

Különleges, de egyre több helyen visszatérő a cégér és igényes cégtábla, amelyre néhány példa itt látható:

   

  

Kirakat – Dekoráció
A kirakat olyan vásárlásösztönző eszköz, amely a benne elhelyezett árukon, az ott közölt
információkon és a kialakított hangulaton keresztül hat.

    

  

Az utcafronton lévő kirakat fontos befolyásoló eszköz, segíthet a vevők becsalogatásában.

A bevásárlóközpontokban kialakított üzletek zöme nem rendelkezik önálló kirakattal.

Ha mégis kapcsolódik hozzá kirakat, akkor hasonló elvek alapján kell kialakítani, mint a külső portálra nézőt.

A cég-felirathoz hasonlóan a lényeges eltérés itt is a méretben van.

A külső portál esetében már messzebbről is oda kell vonzani az arra járók tekintetét, míg a belső kirakat esetében kisebb térben kell
gondolkodni.

  

A kirakat szerepe, hogy a reklámhatása az értékesítés helyének közvetlen közelében érvényesül.

Legfontosabb előnyei:

1. Akkor is hat, amikor az üzlet zárva tart. A vásárló bármikor, akár éjszaka is megtekintheti,
ezáltal tájékozódhat az áruválasztékról, árakról.
2. A kirakat elősegíti az impulzusvásárlást. A vevő úgy is kedvet kaphat a vásárláshoz, hogy
eredetileg nem kívánt semmit venni. Meglát egy érdekes árut, akciót vagy más ajánlatot, és
ennek hatására tér be a boltba. Ez a hatás az utcai portálos boltoknál, ezen belül is a
sétálóutcák üzleteinél, valamint a ruházati termékeknél, divatáruknál a legerősebb.
3. A kirakat előnye a többi vásárlásösztönző eszközzel szemben, hogy olcsó, gyorsan
változtatható, emiatt mindig aktuális lehet.
4. A kirakat hatását viszonylag egzakt (jól kimutatható) módon mérhetjük. Megfigyelhető,
hogy közvetlenül a kirakatrendezés után a forgalom jelentősen megnő a rendezés előtti
napokhoz képest. A forgalomnövekedés a kihelyezett áruknál a legerőteljesebb, de az új
kirakat hat a többi termékre is.

Kérjen ajánlatot! Munkatársunk 1 napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Elfogadom az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot
Megerősítem a szándékom, hogy reklám jellegű emaileket is kapjak